Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích – Anna Beranová
Anna Beranová
Bakalářská práce
Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích
The Effect of Video Editing on the Reach of a Social Network Post
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu střihu videa na dosah a interakci příspěvků na sociálních sítích. V teoretické části jsou vysvětleny základní principy fungování sociálních sítí a jejich algoritmů, důležitost video kontentu v digitálním oblasti a různé techniky střihu videa. Praktická část práce je zaměřena na empirický výzkum, který porovnává úspěšnost videí s různými střihovými technikami …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the effect of video editing on the reach and interaction of social media posts. The theoretical part explains the basic principles of social networking and its algorithms, the importance of video content in the digital domain and different video editing techniques. The practical part of the thesis focuses on empirical research that compares the success rate of videos with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beranová, Anna. Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích . Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě v muzeích. Analýza vybraných institucí
Pavla Pelikánová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová