Lukáš KOČENDA

Bakalářská práce

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Building a information system of marketing in conjunction with company intranet.
Anotace:
ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a. s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing information system in conjunction with company intranet in LINEA NIVNICE a.s. Corporation that is one of the most important producers of beverages. In theoretical part I focused on determination of the fundamental terms which are part of the unit. Then I described marketing information system together with marketing communication and marketing survey. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 20677

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOČENDA, Lukáš. Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe