Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost – Bc. Pavla Grimová
Bc. Pavla Grimová
Diplomová práce
Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost
Importance of Lifelong Learning for Individuals and All the Society
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na význam celoživotního učení, a to nejen pro každého jednotlivce individuálně, ale také pro celou společnost komplexně. V teoretické části je charakterizováno celoživotní učení a jeho tři základní kategorie formální vzdělávání, neformální vzdělávání a informální učení, které prostupují počátečním vzděláváním, vzděláváním dospělých a vzděláváním seniorů. Je zdůrazněna úloha …víceAbstract:
The diploma work looks at the meaning of lifelong learning not only for each individual but for society as a whole. In the theoretical section lifelong learning is defined, as are its three basic categories formal education, nonformal education and informal learning which are interwoven with the beginning of education, adult education and senior citizen education. The role played by motivation in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2015
Zveřejnit od: 20. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grimová, Pavla. Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.11.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 11. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Neformální vzdělávání u malých řemeslných firem
Blanka Matulová -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Evropská identita: Erasmus+, neformální vzdělávání a neoliberální subjekt
Jakub Mácha -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Možnosti vzdělávání dospělých.
Pavel Bureš -
Rekvalifikace v dalším vzděláváni dospělých, úloha v SOU
Zdeněk Sojka