Bc. Terezie DIEHLOVÁ

Bakalářská práce

Sponzoring projektů Komunikační agentury

Sponsorship of projects in the Communication agency
Anotace:
Tato bakalářská práce detailně charakterizuje sponzoring, jeden z nástrojů marketingových komunikací. Popisuje význam sponzorství v marketingovém komunikačním mixu společností. Stručně definuje základní pojmy projektového managementu. Vytváří přehled o fungování sponzoringu, jakožto důležitého zdroje finančních prostředků, v projektech Komunikační agentury. Znázorňuje reálné postupy při získávání partnerů …více
Abstract:
This bachelor work describes in detail sponsorship, one of the instrument of marketing communications. It describes a meaning of sponsorship in company marketing communications mix. It briefly define basic notions of project management. This work forms view of sponsorship behaviour in projects of Communication agency, like important source of finances. It represents real process of searching partners …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Zveřejnit od: 7. 5. 2009
Identifikátor: 10497

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIEHLOVÁ, Terezie. Sponzoring projektů Komunikační agentury. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.