Sponzoring projektů Komunikační agentury – Bc. Terezie DIEHLOVÁ
Bc. Terezie DIEHLOVÁ
Bakalářská práce
Sponzoring projektů Komunikační agentury
Sponsorship of projects in the Communication agency
Anotace:
Tato bakalářská práce detailně charakterizuje sponzoring, jeden z nástrojů marketingových komunikací. Popisuje význam sponzorství v marketingovém komunikačním mixu společností. Stručně definuje základní pojmy projektového managementu. Vytváří přehled o fungování sponzoringu, jakožto důležitého zdroje finančních prostředků, v projektech Komunikační agentury. Znázorňuje reálné postupy při získávání partnerů …víceAbstract:
This bachelor work describes in detail sponsorship, one of the instrument of marketing communications. It describes a meaning of sponsorship in company marketing communications mix. It briefly define basic notions of project management. This work forms view of sponsorship behaviour in projects of Communication agency, like important source of finances. It represents real process of searching partners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Zveřejnit od: 7. 5. 2009
Identifikátor:
10497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DIEHLOVÁ, Terezie. Sponzoring projektů Komunikační agentury. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach