Metody vzdělávání a rozvoje osobnosti – Julie Byrtusová
Julie Byrtusová
Bakalářská práce
Metody vzdělávání a rozvoje osobnosti
Methods of education and personality development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výklad metod vzdělávání se a rozvoje. Zaměřuje se na hlavní výhody a nevýhody jednotlivých metod. Ty jsou porovnány během empirické části, kteou tvořil expeimentální výzkum. Výzkumný soubor šetření tvořilo celkem 63 studntů, kteří byli rozděleni do tří tříd. V těchto třídách probíhala výuka vybranými způsoby učení se. Výsledky šetření odhalily, který způsob výuky …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the interpretation of methods of education and development. It focuses on the main advantages and disadvantages of each method. These are compared during the empirical part that formed the experimental research. The research set of the survey consisted of a total of 63 students, who were divided into three classes. In these classes, teaching took place in selected ways …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Vladimír Borský, LL.M. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Education and Personal Development in Martin Eden
Terezie Ďásková -
Rozvoj práce s informacemi ve školní praxi se zaměřením na schopnost psaní odborného textu u žáků 9. tříd základních škol
Veronika Jílková -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Posttraumatický rozvoj u osob se získaným poškozením míchy
Kateřina Kubíková