Analýza marketingových činností společnosti Continental Matador Rubber s. r. o. ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin SAMKO
Martin SAMKO
Bakalářská práce
Analýza marketingových činností společnosti Continental Matador Rubber s. r. o. ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Analysis of Marketing Activities in Continental Matador Rubber s. r. o. to Increase its Competitiveness
Anotace:
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti a marketingových aktivit vedoucích ke zlepšení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretické a praktické. Teoretická část je sestavena z poznatků vztahujících se k teoretickému pojetí konkurenceschopnosti, nástrojů jejího posuzování a vybraným marketingovým činnostem získaných …víceAbstract:
This Bachelor work reflects problems of competitiveness and marketing activities leading to a better position of a firm on the market and increasing of its competitiveness. The work is separated to two parts {--} theoretical and practical. The first, theoretical part is created of information, referring to theoretical concept of competitiveness, tools for its assessment and the selected marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Petra Kressová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKO, Martin. \textit{Analýza marketingových činností společnosti Continental Matador Rubber s. r. o. ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6szv28/.
Jak správně citovat práci
SAMKO, Martin. Analýza marketingových činností společnosti Continental Matador Rubber s. r. o. ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Strategické řízení včetně projektové studie
David Stáňa