Maloobchodní síť Moravské Ostravy – Bc. Daniel MÍČEK
Bc. Daniel MÍČEK
Bakalářská práce
Maloobchodní síť Moravské Ostravy
Retail structure of the Moravská Ostrava urban district
Anotace:
Cílem této práce je podat ucelený pohled na maloobchodní strukturu na katastrálním území Moravská Ostrava. Je tvořena dvěmi částmi, a to částí teoretickou a částí analytickou. V teoretické části rozebírá obecně platné vzorce maloobchodu pro snazší pochopení analytické části, která se zabývá zpracováním, vyhodnocením a porovnáním výsledků pasportizace (sčítání) prodejních jednotek s předchozí prací …víceAbstract:
The aim of this work is to provide a comprehensive view of the retail structure of thecadastral Moravian Ostrava. It consists of two parts, namely parts of the theoretical andanalytical parts. The theoretical part discusses generally valid formula retail for easier understanding the analytical part, which deals with processing, evaluating andcomparing the results passportisation (addition) of sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Zveřejnit od: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: RNDr. Pavel Bednář, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÍČEK, Daniel. Maloobchodní síť Moravské Ostravy. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie - Geografie (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Zahájení podnikání. Realizace nové maloobchodní prodejní jednotky
Jiří Papst -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách
Lucie Šenová -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky
Lenka Pánková -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Aneta JANČUROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová