Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy. – Petra KUKUCZKOVÁ
Petra KUKUCZKOVÁ
Diplomová práce
Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.
Manifestations and the diagnostic process of specific learning disabilities in the first grade of elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení, zejména jejich prvopočátky na přelomu předškolního vzdělávání a prvního ročníku základní školy. Díky návaznosti základního vzdělávání na předškolní vzdělávání je vysvětlena i tato část vzdělávání, stejně tak možnosti předcházení těmto poruchám. Popsány jsou také možnosti diagnostiky jak školní, tak ve školském poradenském zařízení. …víceAbstract:
This final thesis deals with the problem of specific learning disabilities, especially their beginnings at the turn of the pre-school education and the first grade of elementary school. Owing to continuity of the primary education on pre-school education, this part of education is explained too, as well as possibilities of preventing disabilities. The diagnostic options of the school and school counseling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUKUCZKOVÁ, Petra. Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová