Bc. Veronika PEŠKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PEŠKOVÁ, Veronika. Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing