Bc. Vojtěch Ševčík
Bakalářská práce
Budování značky Dluhopisomat
How to optimize Dluhopisomat brand
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh budování úspěšné značky "Dluhopisomat" na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy. Práce bude rozdělena na několik dílčích částí. V teoretické části budou představeny hlavní faktory působící na sílu značky. V části analytické bude následovat rozbor značky Dluhopisomatu a poté v třetí části bude představen návrh pro úspěšný rozvoj značky Dluhopisomat …víceAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to build a successful brand "Dluhopisomat" based on the acquired theoretical knowledge and the performed analysis. The work is divided into several parts. In the theoretical part, the main factors affecting the power of the brand is presented. In the analytical part, there is an analysis of the Dluhopisomat brand, and then in the third part, there are some …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Wiederman, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva