Zpracování atlasu zvířat na bázi tyflografiky – Kateřina KLINSKÁ
Kateřina KLINSKÁ
Bakalářská práce
Zpracování atlasu zvířat na bázi tyflografiky
Creation of a Animal Atlas based on typhlographics
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na osoby se zrakovým postižením a jejich hmatové vnímání tyflografických textů a obrázků. V praktické části práce byly zpracovány podklady pro tisk hmatové knihy atlas zvířat, která umožňuje čtenářům poznat říši zvířat. Divoká i domácí zvířata z celého světa má čtenář na dosah ruky a může se o nich dozvědět mnoho informací.Abstract:
This thesis is focus on people with visual disabilities and their tactile perception of tyflographic texts and pictures. Print materials of a tactile animal atlas were created in the practical part of the thesis. The tactile book enables readers to explore the animal kingdom. Wild and domesticated animals from all around the world are presented to readers on a hand reach so they can learn much information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLINSKÁ, Kateřina. Zpracování atlasu zvířat na bázi tyflografiky. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Hmatová kniha - prostředek rozvoje hmatových dovedností u dětí se zrakovým a kombinovaným postižením
Klára Odehnalová -
Hmatová kniha pro děti se zrakovým postižením
Eliška BENDOVÁ -
Ilustrace knihy pro děti s postižením zraku
Vendula Vokálková -
Interaktivní taktilní ilustrace ke knize Skellig
Lucie Hájková -
Úloha dětské knihy s hmatovými ilustracemi v rozvoji dítěte s postižením zraku v mladším školním věku
Tereza LEVÁ -
Hmatová kniha jako jeden z nástrojů rozvoje dítěte se zrakovým postižením
Radka FLÍČKOVÁ -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva