Les jako inspirační zdroj pro tvorbu v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy – Nikola VEDEJOVÁ
Nikola VEDEJOVÁ
Diplomová práce
Les jako inspirační zdroj pro tvorbu v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy
Forest as an inspirational resource for creation in art education at primary school
Anotace:
Diplomová práce "Les jako inspirační zdroj pro tvorbu v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy" si klade za cíl vytvoření výtvarné řady na téma les s využitím různých výtvarných technik a materiálů. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku mladšího školního věku, výtvarného námětu a výtvarné řady. Zabývá se land artovou tvorbou a jejími světovými i českými představiteli. Praktická …víceAbstract:
The thesis "Forest as an inspirational resource for creation in art education at primary school" aims to create an art series on the theme of forest with the use of various art techniques and materials. The theoretical part is focused on the characteristics of younger school age, the art theme and the art series. He deals with land art work and its world and Czech leaders. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Vladimír Šavel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEDEJOVÁ, Nikola. \textit{Les jako inspirační zdroj pro tvorbu v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ufp4c/.
Jak správně citovat práci
VEDEJOVÁ, Nikola. Les jako inspirační zdroj pro tvorbu v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ