Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Zuzana Skálová
Bc. Zuzana Skálová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the chosen firm
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii jazykové školy Empire sídlící v Praze. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce shrnuje poznatky ze strategického marketingu, strategického řízení, analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku nebo SWOT analýzy. Praktická část práce se opírá o teoretická východiska. Analyzuje současnou situaci podniku za pomoci marketingové situační analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the marketing strategy of Empire language school, based in Prague. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explores the topics of strategic marketing, strategic management, internal and external analyses of the business environment and SWOT analysis. The practical part is based on the theoretical research. It analyses the current situation of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Název
Vložil
Vloženo
Práva