Behaviorálně ekonomické experimenty a posouzení ekonomického jednání vybrané skupiny respondentů – Kateřina ŠUSTROVÁ
Kateřina ŠUSTROVÁ
Bakalářská práce
Behaviorálně ekonomické experimenty a posouzení ekonomického jednání vybrané skupiny respondentů
Behavioral economic experiments and assessment of economic behavior of a selected group of respondents
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku efektu kotvení, která se pojí s oborem behaviorální ekonomie. Teoretická část práce je zaměřena na základní popis vztahu behaviorální ekonomie a klasické mainstreamové ekonomie, principy rozhodovacího procesu spotřebitele a vysvětlení některých kognitivních biasů (heuristik), kterými se behaviorální ekonomie snaží vysvětlit systematické a předvídatelné …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of the anchoring effect, which is related to the field of behavioural economics. The theoretical part of the thesis focuses on a basic description of the relationship between behavioural economics and classical mainstream economics, the principles of the consumer decision-making process and an explanation of some cognitive biases (heuristics) that behavioural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Pavla Slavíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUSTROVÁ, Kateřina. \textit{Behaviorálně ekonomické experimenty a posouzení ekonomického jednání vybrané skupiny respondentů}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6xh7vi/.
Jak správně citovat práci
ŠUSTROVÁ, Kateřina. Behaviorálně ekonomické experimenty a posouzení ekonomického jednání vybrané skupiny respondentů. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Petra Řeháková -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva