Optimalizace marketingového mixu pro vybranou prodejnu s dětským zbožím – Bc. Šárka Veselá
Bc. Šárka Veselá
Bakalářská práce
Optimalizace marketingového mixu pro vybranou prodejnu s dětským zbožím
An optimalization of a marketing mix for a selected baby products store
Anotace:
Cílem této práce je zlepšit marketingový mix u vybrané prodejny s dětským zbožím a vypracovat nové marketingové strategie pro zlepšení ekonomických výsledků firmy. Inovace marketingového mixu byla navržena na základě informací zjištěných průzkumem vnitřního a vnějšího prostředí firmy a následné SWOT analýzy. Navrhované strategie byly tvořeny se záměrem vynaložení nízkých nákladů a využití dostupných …víceAbstract:
The main purpose of this work is improve the marketing mix in selected store with children's products and prepare new marketing strategy to improve the economic results of the company. Innovation marketing mix has been designed on the basis of information identified by exploration internal and external environment of the company and SWOT analysis. The proposed strategies were formed with the intention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jindra Porkertová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselá, Šárka. Optimalizace marketingového mixu pro vybranou prodejnu s dětským zbožím. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram
Gabriela Janyševa -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Návrh marketingové strategie sdružení TREMEDIAS
Zdeněk Neuman -
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Online strategie na sociálních sítích vybraného podniku
Daniela Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva