Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B – Jan Romaňák
Jan Romaňák
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Marketing Communication of Company Navláčil stavební firma, s.r.o. in B2B Market
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové …víceAbstract:
The main goal of this study is to analyze marketing communication of company Naláčil stavební firma, s.r.o. in B2B market and to provide suggestions and recommendations, serving to improve this communication. This problem was solved with use of not only complex analysis of marketing communication tools, but also situational and SWOT analysis. The results are overview of the current situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROMAŇÁK, Jan. \textit{Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6yn9dg/.
Jak správně citovat práci
Romaňák, Jan. Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková