Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi – Zdeňka JANDOVÁ
Zdeňka JANDOVÁ
Bakalářská práce
Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi
Anotace:
Bakalářské práce "Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi" se věnuje jednotlivým arteterapeutickým technikám a jejich využití při naplňování cílů Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Dále se zaměřuje na vliv arteterapie na osobnostní a sociální rozvoj žáka.Abstract:
The thesis "Specifications of the possibilities of using the art therapy in teaching" deals with the art therapy methods and their using in meetings the goals of Framework education programme of primary school system. The topic is focused on the personality and social development of pupils through the art therapy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANDOVÁ, Zdeňka. Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků na prvním stupni základních škol
Eliška Vošická -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Rozvoj informatického myšlení u žáků ZŠ
Vojtěch Viesner