Bc. Hai Long Nguyen

Diplomová práce

Tvorba digitálního marketingu pro vznikající aplikaci

Creating digital marketing for an emerging application
Anotace:
Jedná se o tvorbu digitální strategie pro novou aplikaci zaměřenou na útulky s domácími mazlíčky. Cílem aplikace je pomoci najít nový domov pro opuštěné zvířata a zlepšit kvalitu jejich života. V rámci digitální strategie jsou analyzovány a vyhodnocovány různé digitální kanály a postupy pro získávání nových uživatelů aplikace. Strategie zahrnuje tvorbu digitálního obsahu, včetně obrázků a textů, které …více
Abstract:
This is the creation of a digital strategy for a new application aimed at shelters with pets. The goal of the application is to help find a new home for abandoned animals and improve their quality of life. As part of the digital strategy, various digital channels and procedures for acquiring new users of the application are analyzed and evaluated. The strategy involves creating digital content, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON