Tvorba digitálního marketingu pro vznikající aplikaci – Bc. Hai Long Nguyen
Bc. Hai Long Nguyen
Diplomová práce
Tvorba digitálního marketingu pro vznikající aplikaci
Creating digital marketing for an emerging application
Anotace:
Jedná se o tvorbu digitální strategie pro novou aplikaci zaměřenou na útulky s domácími mazlíčky. Cílem aplikace je pomoci najít nový domov pro opuštěné zvířata a zlepšit kvalitu jejich života. V rámci digitální strategie jsou analyzovány a vyhodnocovány různé digitální kanály a postupy pro získávání nových uživatelů aplikace. Strategie zahrnuje tvorbu digitálního obsahu, včetně obrázků a textů, které …víceAbstract:
This is the creation of a digital strategy for a new application aimed at shelters with pets. The goal of the application is to help find a new home for abandoned animals and improve their quality of life. As part of the digital strategy, various digital channels and procedures for acquiring new users of the application are analyzed and evaluated. The strategy involves creating digital content, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální strategie starup firmy
Michal Žipaj -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák