Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách – Tomáš Kurka
Tomáš Kurka
Bakalářská práce
Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
The Phenomenon of Professional Esports in Video Games
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, metodiky a výzkumu, nových trendů nejenom v digitálu, ale i esportu. Praktická část ana-lyzuje československý trh v oblasti digitálních her, a následně zkoumá získaná prvotní data z tohoto segmetu. V rámci praktické části byl vytvořen …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is "The Phenomenon of Professional Esports in Video Games". The theoretical part consists of a summary of the basic terminology from fields such as marketing, communication, methodology and research, and new trends not only in the digital area, but in esports as well. The practical part analyzes the video gaming market in the Czech Republic and Slovakia, and subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kurka, Tomáš. Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková