Tomáš Kurka

Bakalářská práce

Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách

The Phenomenon of Professional Esports in Video Games
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, metodiky a výzkumu, nových trendů nejenom v digitálu, ale i esportu. Praktická část ana-lyzuje československý trh v oblasti digitálních her, a následně zkoumá získaná prvotní data z tohoto segmetu. V rámci praktické části byl vytvořen …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is "The Phenomenon of Professional Esports in Video Games". The theoretical part consists of a summary of the basic terminology from fields such as marketing, communication, methodology and research, and new trends not only in the digital area, but in esports as well. The practical part analyzes the video gaming market in the Czech Republic and Slovakia, and subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kurka, Tomáš. Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe