Kreativní stárnutí v kulturních institucích – Darina Kročilová
Darina Kročilová
Bakalářská práce
Kreativní stárnutí v kulturních institucích
Creative Ageing in Cultural Institutions
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o digitálních programech kreativního stárnutí v kulturních institucích. Cílem práce je formulovat konkrétní doporučení týkající se práce a komunikace se seniory v online prostředí. Teoretická část se mimo jiné zabývá kulturou, kreativním stárnutím a art marketingem. V teoretické části jsou dále uvedeny výzkumné otázky, kritéria výběru, výběr metod a cíl práce. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with digital creative ageing programmes in cultural institutions. The primary goal of the thesis is to provide specific recommendations for effective work and communication with elderly individuals online. The theoretical portion of the thesis delves into several related areas, including culture, art marketing, and creative ageing. This section also outlines the research questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kročilová, Darina. Kreativní stárnutí v kulturních institucích. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová