Marketingová komunikace obchodní společnosti Aquarius s.r.o. – Jitka Křemečková
Jitka Křemečková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace obchodní společnosti Aquarius s.r.o.
Marketing Communication of Aquarius s.r.o.
Anotace:
Křemečková, J. Marketingová komunikace obchodní společnosti Aquarius s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nové marketingové komunikace pro obchodní společnost Aquarius s.r.o., která je výhradním distributorem módní německé značky TOM TAILOR pro Českou republiku. Návrh vychází z omezeného rozpočtu, který společnost Aquarius s.r.o. stanovila …víceAbstract:
This bachelor’s thesis suggests new marketing strategy for Aquarius s.r.o., the exclusive distributor in the Czech Republic for the German fashion brand TOM TAILOR. Designed within the budgetary constraints currently being faced by Aquarius s.r.o., the strategy focuses on the company’s communications mix, specifically on developing a marketing communications campaign for its Olympia Shopping Centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Potential of Metaverse for fashion branding
Sanjana Ranjan -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová