Problematika slovesné valence: kompetence studentů středních škol a veřejnosti – Matyáš VÍZNER
Matyáš VÍZNER
Bakalářská práce
Problematika slovesné valence: kompetence studentů středních škol a veřejnosti
Valence of Selected Verbs and Errors in Its Formation
Anotace:
Tato bakalářská práce si za cíl stanovila prozkoumat schopnost českých rodilých mluvčích, především středoškolských studentů, pracovat se slovesnou valencí. Na základě dotazníkového šetření zkoumá úspěšnost, s jakou rodilí mluvčí vytvářejí a analyzují valenční struktury ve větě, a porovnává schopnosti mluvčích v rámci různých demografických skupin.Abstract:
This bachelor's thesis aims to examine the ability of Czech native speakers, primarily high school students, to work with verbal valency. Based on a questionnaire survey, it analyses the success rate of native speakers in creating and analysing valency structures in sentences and compares the competences of different demographic groups.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Maturová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍZNER, Matyáš. \textit{Problematika slovesné valence: kompetence studentů středních škol a veřejnosti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/6zovnm/.
Jak správně citovat práci
VÍZNER, Matyáš. Problematika slovesné valence: kompetence studentů středních škol a veřejnosti. České Budějovice, 2025. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Bohemistika / Bohemistika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6zovnm 6zovnm/2
7. 5. 2025