Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky – Markéta CARDOVÁ
Markéta CARDOVÁ
Bakalářská práce
Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky
Significance of situations simulation to formatting professional skills of policemen in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se věnuje problematice vzdělávání budoucích policistů. Nejprve popisuje učení všeobecně, a poté se podrobně věnuje vzdělávání výukovou formou modelových situací. Přibližuje, jak tato metoda přispívá k formování profesních dovedností policistů. V další části jsou uvedeny ukázky modelových situací s různým tématickým zaměřením. Ukázky jsou podrobně popsány a připojen je i výčet nejčastějších …víceAbstract:
This thesis deals with the problem of future policemen education. It describes the education in general, firstly, and after that it shows the {\clqq}model situation`` education method in details. It explaines, how this method contributes to the formation of policemen{\crq}s profession skills. Some examples of the model situations with various thematic directions are shown in the next chapter. The examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Zveřejnit od: 9. 5. 2007
Identifikátor:
1006450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CARDOVÁ, Markéta. \textit{Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/70eylv/.
Jak správně citovat práci
CARDOVÁ, Markéta. Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Obtížná životní situace rodin a jejich vztah k sociálním pracovníkům
Iva Pšurná -
Vytvoření nástroje pro hodnocení bytové situace seniorů v prostředí města Plzně
Lenka WALTEROVÁ -
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Motivace žáků základní školy s potenciálem vrcholového sportu k učení a vnímání důležitosti vzdělání samotného
Zdeněk Julínek -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná -
Vzájemné informální učení zaměstnanců velké nadnárodní firmy v open space kanceláři
Linda Havránková -
Učení na pracovišti a role starších pracovníků v něm
Zuzana Vařejková -
Učení na pracovišti integrovaného záchranného systému
Nicol Šostá