Michaela Kubíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Analýza exportu výrobní firmy
Anotace:
Cílem této absolventské práce bylo identifikovat optimální způsob, jak rozšířit obchodní síť firmy Lomax do zahraničí. Byly zvažovány země sousedící se státy, do kterých již firma vyváží, a z nich byly vybrány dvě nejbližší. V těchto zemích byli identifikováni konkurenti a osloveni s cílem získat informace o cenách jejich výrobků a služeb. Po srovnání cen byla určena země s nejlepšími podmínkami pro …víceAbstract:
The aim of this graduate thesis was to identify the optimal way to expand Lomax's business network abroad. Countries neighbouring countries to which the company already exports were considered and the two closest were selected. Competitors in these countries were identified and approached to obtain information on the prices of their products and services. After comparing prices, the country with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / obor:
63-41-N / 08 Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Some Cross-Cultural Differences within the EU and Compared to Some of Their Business Partners (from Turkey and Other Countries)
Jarmila Grígelová -
Etiquette of Business Meetings
Veronika POSPÍŠILOVÁ -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong