Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh – Bc. Jitka PAPOUŠKOVÁ
Bc. Jitka PAPOUŠKOVÁ
Diplomová práce
Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh
Analysis of the conditions for a company entering into a foreign market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat podmínky vstupu firmy na zahraniční trh. Vybraná firma pracuje v potravinářském průmyslu, konkrétně v pekařství, od roku 1992. Firma zamýšlí dodávat své produkty na rakouský trh. Motivací a řešením pro vstup na rakouský trh je zájem rakouských občanů o pečivo firmy. Vstup na zahraniční trh není jednoduchý. Proto je velice důležité znát všechny podmínky a povinnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the conditions under which a company can enter a foreign market. I have chosen the company Ipema, spol. s r. o. for my thesis. The company operates in food processing industry, specifically in the manufacture of bakery, since 1992. The company wants to expand it´s products to the Austrian market. Motivation and the reason for this process is the interest of Austrian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Zveřejnit od: 10. 9. 2010
Identifikátor:
17082
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAPOUŠKOVÁ, Jitka. Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku v oblasti taženého drátu na trh
Jiří Splesniok -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis
Název
Vložil
Vloženo
Práva