Zapojení žáka s poruchou autistického spektra do hodin literatury na 2. stupni ZŠ – Martina SIKOROVÁ
Martina SIKOROVÁ
Bakalářská práce
Zapojení žáka s poruchou autistického spektra do hodin literatury na 2. stupni ZŠ
Engaging a Student with Autism Spectrum Disorder in Literature Lessons at Lower Secondary School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zapojení žáka s poruchami autistického spektra (PAS) na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce se zabývá popisem, klasifikací a specifiky jednotlivých poruch PAS, vzděláváním těchto žáků a metodami práce v literární výchově. V praktické části práce byl proveden výzkum, který se skládal z pozorování žákyně během pěti vyučovacích hodin literární výchovy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the engagement of pupils with Autism Spectrum Disorders (ASD) in the lower secondary level of primary school. The theoretical part of the thesis deals with the description, classification and specific ASD disorders, education of ASD pupils, and methods used in literarature lessons. In the practical part of the thesis, research has been conducted. It consisted of observing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Gabriel Juchelka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Martina. Zapojení žáka s poruchou autistického spektra do hodin literatury na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ