Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s. – Bc. Petr BŘOUŠEK
Bc. Petr BŘOUŠEK
Diplomová práce
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce …víceAbstract:
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘOUŠEK, Petr. Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček