Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň – Bc. Daniel HECLER
Bc. Daniel HECLER
Diplomová práce
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Outdoor advertising research in the city center of Pilsen
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá jak teoretickými, tak praktickými záležitostmi v oblasti OOH reklamy. V rámci teoretické části práce jsou uvedeny základní charakteristiky marketingu se zaměřením na outdoorovou reklamu, její výhody a nevýhody a aktuální trendy v této oblasti. Zároveň je přiblížena teorie marketingového výzkumu a měření venkovní reklamy. Empirická část práce se věnuje výzkumu outdoorové reklamy …víceAbstract:
This thesis deals with both theoretical and practical issues in Out-Of-Home (OOH) advertising. The basic characteristics of marketing with a focus on outdoor advertising is placed in the theoretical part, its advantages and disadvantages and current trends in this area. It is also approaches marketing research theory and measurement of outdoor advertising. The research is devoted to research of outdoor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HECLER, Daniel. Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Adéla PROBOŠTOVÁ -
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Nikola ŽIVČÁKOVÁ -
Výzkum venkovní reklamy ve vybraném městě
Edita KORBELOVÁ -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Výzkum venkovní reklamy - měření sledovanosti nosičů
Martina Trnková -
Výzkum venkovní reklamy - měření sledovanosti nosičů.
Martina Trnková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Nikola ŽIVČÁKOVÁ