Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu – Mgr. Miloslav TICHÝ
Mgr. Miloslav TICHÝ
Diplomová práce
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Legal regulation of advertising and unfair competition in the on-line marketing
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu. V úvodu práce je stanovena hypotéza, cíle práce, metodika a obsah. Následuje teoretické vymezení on-line marketingu a reklamy, vysvětlení rozdílu mezi marketingem a reklamou a představení vybraných nástrojů on-line marketingu, hlavních subjektů reklamního trhu a samoregulačních orgánů. V dalších …víceAbstract:
The subject of this thesis is the legal regulation of advertising and unfair competition in the on-line marketing. In the introduction of the thesis sets out the hypothesis, objectives, methodology and content. The following is a theoretical definition of online marketing and advertising, an explanation of the difference between marketing and advertising and an introduction to selected tools of online …víceKlíčová slova
marketing on-line marketing digitální marketing internetová reklama sociální média samoregulace regulace reklamy ochrana spotřebitele rozhlasové a televizní vysílání služby informační společnosti audiovizuální mediální služby periodický tisk hospodářská soutěž nekalá soutěž generální klauzule nekalé soutěže klamavá reklama klamavé označení zboží nebo služby vyvolání nebezpečí záměny parazitování na pověsti zlehčování srovnávací reklama ochrana proti nekalé soutěži označování reklamy na internetu politická reklama agresivní obchodní praktiky agresivní reklama product placement influencer marketing marketing v internetových vyhledávačích optimalizace pro vyhledávače metatagy cybersquatting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÝ, Miloslav. Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Internetový marketing v súvislosti s podporou cestovného ruchu v regióne
Andrea Jakubíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Podnikání a marketing v internetovém prostředí
Martin ŠTĚPÁNEK -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová
Název
Vložil
Vloženo
Práva