Ing. Hana HALÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín

Trade fair as a implement of marketing communication in the company Dotex Nový Jičín Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových …více
Abstract:
My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today´s strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6733

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALÍČKOVÁ, Hana. Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika