Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín – Ing. Hana HALÍČKOVÁ
Ing. Hana HALÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín
Trade fair as a implement of marketing communication in the company Dotex Nový Jičín Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today´s strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALÍČKOVÁ, Hana. \textit{Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/74gyti/.
Jak správně citovat práci
HALÍČKOVÁ, Hana. Analýza využívání veletrhů jako nástroje marketingové komunikace ve firmě Dotex spol.~s~r.~o. Nový Jičín. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Nadiya Yurkovska -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Marketingová komunikace prodejny Bennon
Karolína Kunorzová