Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders – Adriána Nezvalová
Adriána Nezvalová
Bakalářská práce
Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders
Efficiency of Marketing Communications of The Camp Leaders Program
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá efektivitou komunikačných nástrojov využívaných pri propagácii Work &Travel programu Camp Leaders. Práca skúma povedomie cieľovej sku-piny o programe a spôsobe, akým sa o ňom dozvedá. Rovnakým spôsobom preveruje aj povedomie o konkurencii. Ďalej zisťuje cieľovou skupinou najčastejšie využívané komuni-kačné kanály.Abstract:
This bachelor thesis deals with the efficiency of the communication tools used in the pro-motion of the Work & Travel program Camp Leaders. The thesis examines the awareness of the target group of the program and the way it learns about program's existence. It also scrutinize the awareness of the competition in the same way and explores the most frequen-tly used communication channels of the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nezvalová, Adriána. Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Analýza marketingovej komunikácie vo vybranej banke
Daniela Bartková -
Program Work and travel jako možnost neformálního a informálního učení
Leona Michalcová -
Komparace agentur poskytujících program Work and Travel USA a jeho vlivů na cestovní ruch
Aneta Basařová -
Program Work and Travel USA
Dominika Mlýnková -
Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění
Jan Falešník -
Analýza nabídky vybraných agentur poskytujících program Work and Travel pro studenty do 28 let
Kristýna Dekastellová -
Využívání služeb Couchsurfingu při kulturně výměnném programu Work and Travel USA
Jakub Otáhal