Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu – Ing. et Bc. Eliška VILDOVÁ
Ing. et Bc. Eliška VILDOVÁ
Disertační práce
Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu
Customer Satisfaction A Precondition for the Effective Management of a Tourism Business
Anotace:
Disertační práce "Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu" je zaměřena na prezentaci ověření vlivu spokojenosti zákazníka na fungování podniku v praxi lázeňské organizace. Cílem této disertační práce je navrhnout model výpočtu spokojenosti, resp. loajality zákazníka tak, aby bylo možné jej aplikovat v praxi na podnik cestovního ruchu, resp. lázeňský hotel. V první …víceAbstract:
The dissertation entitled "Customer Satisfaction A Precondition for the Effective Management of a Tourism Business" focuses on verifying the effect of customer satisfaction on the functioning of a business in the context of a spa organization. The objective of the dissertation is to propose a model for calculating customer satisfaction or loyalty that could be applied in practice in a tourism business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILDOVÁ, Eliška. Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu. Plzeň, 2014. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný cestovní ruch Kroměříže v kontextu kulturního dědictví
Kristýna Klimková -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ