Marek Smyčka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Grape Festivalu

Marketing Communication of Chosen Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Grape Festivalu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů jako: marketingový mix, nástroje komunikační strategie, strategický marketing nebo sponzoring. V praktické části je popsána historie značky, její vývoj a současná situace, konkurence značky a její komunikační mix. V praktické části je také zanalyzován marketingový výzkum …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Grape Festival. The theoretical part of the thesis is aimed at defining basic concepts such as marketing mix, tools of communication strategy, strategic marketing, and sponsorship. The practical part describes the brand's history, its development and current situation, brand competition, and its communication mix. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smyčka, Marek. Marketingová komunikace Grape Festivalu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace