Bc. Karina Zazulyak
Bakalářská práce
Propagace dámské módy
Woman Fashion Promotion
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaký vliv mají ženy na módní průmysl, jak se měnily trendy dámské módy v průběhu 20. století a jak funguje marketing v módním průmyslu. Teoretická část proto analyzuje 3 pilíře propagace dámské módy: feminismus, módní průmysl a marketing. Praktická část je zaměřen na zjištění, zda mladé ženy vnímají inkluzivitu v módní reklamě jako zásadní a který z vysoce propagovaných …víceAbstract:
The main purpose of this work is to find out what influence women have on the fashion industry, how women's fashion trends have changed throughout the 20th century, and how marketing works in the fashion industry. Therefore, the theoretical part analyzes three pillars of women's fashion promotion: feminism, the fashion industry, and marketing. The practical part is focused on determining whether young …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
Valerija Borisova -
Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období
Jan Vlasák -
Módní editorial - hranice reklamy a umění
Klaudie Moravcová -
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
Abigail Lišková -
Československá dámská móda a její vývoj v 60. letech 20. století (1960–1968)
Anna Šebelová -
Second-Wave Feminism and Mental Health of Female Protagonists in Ira Levin’s "The Stepford Wives" and Margaret Atwood’s "Surfacing"
Jana Záhoráková -
Intersection of Veganism and Feminism: A Feminist-Veg(etari)an Critical Theory
Peter Matvej
Název
Vložil
Vloženo
Práva