Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum – Kateřina Studená
Kateřina Studená
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Reading Literacy in Connection to the Current Curriculum in Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výzkum čtenářské gramotnosti žáků v kontextu požadavků aktuálního kurikula. Cílem diplomové práce je zjistit míru úspěšnosti žáků v očekávaných výstupech zaměřených na čtenářskou gramotnost. V teoretické části práce jsou uvedena teoretická východiska pojmu čtenářské gramotnosti a aktuálního kurikula pro Českou republiku. V praktické části práce je zpracován kvantitativně …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the research of reading literacy of pupils in the context of the current curriculum requirements. The diploma thesis aims to determine the level of pupils' success in the expected outcomes focused on reading literacy. The theoretical part of the thesis presents the theoretical background of the concept of reading literacy and the current curriculum for the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Studená, Kateřina. Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost
Adéla Rázlová -
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Veronika Najvarová -
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Lada LANGOVÁ -
Příprava dítěte na primární vzdělávání v mateřské škole s důrazem na oblast jemné motoriky
Štěpánka Jelínková -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Primární vzdělávání romských žáků prizmatem asistenta pedagoga
Pavla Pokladníková -
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Jana Matušíková -
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Jakub SACHR