Bc. Ladislav Kývala

Diplomová práce

Efektivní využití humoru v televizní reklamě

Effective Use of Humour in Television Advertising
Anotace:
Diplomová práce je složena ze tří jednotlivých celků. První celek zastupuje teoretická část, jejímž obsahem a cílem je definovat základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy se zacílením na emocionální apel humoru. Dále je zde objasněno, co je to humor, jaké jsou jeho druhy, percepce příjemce reklamního sdělení s apelem humoru, a etická a právní otázka této problematiky. Závěr teoretické …více
Abstract:
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. It also explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with an appeal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kývala, Ladislav. Efektivní využití humoru v televizní reklamě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace