Kateřina HANTLOVÁ

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice

Design marketing strategies for recreational facilities ÚN Nechranice - Vikletice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, nesoucí název Návrh marketingové strategie pro rekreační zařízení ÚN Nechranice ? Vikletice, je prozkoumat stávající situaci vybraného zařízení a navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro zajištění větší obsazenosti. První část práce je tvořena teoretickými poznatky čerpaných z odborných publikací a zdrojů, týkajících se vymezení důležitých pojmů marketingu jako takového …více
Abstract:
The aim of this thesis, named Design marketing strategies for recreational facilities ÚN Nechranice - Vikletice, is to examine the current situation of selected devices and propose a suitable marketing strategy for greater availability. The first part consists of theoretical knowledge drawn from professional publications and resources relating to the definition of important concepts such as marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANTLOVÁ, Kateřina. Návrh marketingové strategie pro Rekreační zařízení ÚN Nechranice - Vikletice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing