Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání – Lenka Kaňová
Lenka Kaňová
Bakalářská práce
Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
Integrated approach pre-school mathematical education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaňová, Lenka. Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předmatematické představy u dětí předškolního věku. Vztah inteligence a předmatematických představ u pětiletých dětí
Petra Pickering -
Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště
Aneta Kovaříková -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy - třídění u předškolních dětí
Vladimíra PALOČKOVÁ -
Předmatematické představy - porovnávání u dětí v mateřské škole
Andrea JABŮRKOVÁ -
Outdoorové aktivity v kombinatorických úlohách pro předškolní vzdělávání
Sandra NAVRÁTILOVÁ -
Představy o čísle a početních výkonech u dětí předškolního věku
Vladislava Švecová