Lenka Kaňová

Bakalářská práce

Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

Integrated approach pre-school mathematical education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kaňová, Lenka. Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe