Martina SMOLKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových činností ZOO Olomouc

Analysis of the marketing activities in a Zoo Olomouc
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingových činností v zoologické zahradě na Svatém Kopečku u Olomouce. V teoretické části jsem v úvodu vymezila pojmy marketing, předmět marketingu, marketingové komunikace. Nejprve jsem se věnovala problematice neziskových organizací a následně jednotlivými typy neziskových organizací. Dále jsem charakterizovala složky komunikačního mixu (reklama, podpora …více
Abstract:
The theme of this bachelor is Analysis of the marketing activities in a zoo in Svatem Kopecku near Olomouc. In the theoretical part in the introduction, I defined the concepts of marketing, the subject of marketing, marketing communications. First, I was on the issue of non-profit organizations and the various types of non-profit organizations. In addition, I characterized the components of the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor: 11807

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMOLKOVÁ, Martina. Analýza marketingových činností ZOO Olomouc. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 08. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.