Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o. – Bc. Vladislav VŠETULA
Bc. Vladislav VŠETULA
Diplomová práce
Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.
The Project of Marketing Comunications Activities in the Company Mands International s.r.o.
Anotace:
V první části mé diplomové práce stručně pojednám o problematice marketingové komunikace a zároveň se zmíním o možnostech její finančí podpoře. Analytickou část bude tvořit kompletní analýza marketingové komunikace smerem k zákazníkovi. V závěrečné fázi se pokusím navrhnout projekt efektivnější komunikace podle kterého by si firma měla vylepšit svou dosavadní pozici na trhu.Abstract:
In the first part of my Diploma Thesis generally I am going to tell you about the communications in the company straight away to the customers and some ways how to do these activities much more effective. Also I would like to find out the financial support from the structural funds of EU. The second part will be consisted of completly analysis of activities which I have spoken about, of course in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VŠETULA, Vladislav. \textit{Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/788ru4/.
Jak správně citovat práci
VŠETULA, Vladislav. Projekt marketingových komunikačních aktivit společnosti Mands International s.r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Pavlína Zábranská -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová