Bc. Klára Janečková

Diplomová práce

Marketingová strategie softwarového produktu “Plán dovolených“

The Marketing Strategy for a Software Product "Plán dovolených"
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novým produktem společnosti YAMACO Software, jímž je aplikace ”Plán dovolených”. Práce navrhuje vhodnou marketingovou strategii pro produkt ”Plán dovolených”. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí podniku za pomoci několika analýz. Důležitým výstupem analytické části je taktéž primární výzkum ve formě dotazníkového šetření, který byl zaslán nynějším uživatelům …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on YAMACO Software's 'Plán Dovolených,' its new application. Its main objective lies in proposing an adequate marketing strategy for this product. To achieve it, the thesis analyzes the company's inner and outer environment through several analytical approaches and conducts primary research embedded in a questionnaire survey of the application's current users. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON