Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku – Lenka ŠVACHOVÁ
Lenka ŠVACHOVÁ
Bakalářská práce
Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku
The Meaning of the Family in Drawings by a Preschool Child
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem rodiny v kresbě dítěte předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, kresbu dítěte, rodinu a rodinné vztahy. Popisuje screeningový dotazník pro kinetickou kresbu rodiny, který je po-užit k realizaci výzkumu. Cílem praktické části je rozbor dětských kreseb a hodnocení kreseb podle screeningového dotazníku pro kinetickou …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the meaning of family in the drawing of preschool children. Theoretical part is focused on the characteristic of preschool children, child´s drawing, the family and family relationships. It describes a screening questionnaire for kinetic family drawing which is used for realization of research. The aim of practical part is analysis of children´s drawings and evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVACHOVÁ, Lenka. Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výtěžnosti screeningových dotazníků pro syndrom obstrukční spánkové apnoe v ČR
Šárka SOLECKA -
Psychometrická analýza české verze Screeningového dotazníku úrovně písemného projevu pro dítě (HPSQ-C)
Christine Klauszová -
Analýza tematické kresby dětí mladšího školního věku
Martina BĚLOHRADOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Dětská kresba jako jedna z možností zkoumání mylných představ o lidském těle
Iveta Vitouchová -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Dětská kresba a její specifika
Vendula BARDOŇOVÁ -
Detská kresba ako výrazový prostriedok v animovanom filme
Adriana Zaťková