Marketingová strategie společnosti Tour-info – Polina Jaščenko
Polina Jaščenko
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Tour-info
Marketing strategy of company Tour-Info
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá celkovou analýzou a vyhodnocením marketingové strategie cestovní agentury Tour-Info. Cílem je analyzovat marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků navrhnout nová řešení ke zlepšení postavení společnosti na trhu a zvýšení povědomí o společnosti.Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the overall analysis and evaluation of the travel agency Tour-Info. The aim is to analyze the company´s marketing activities and, based on the results, propose new solutions to improve the company´s market position and increase awareness of the company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stategie vybraného produktu
Nicola Brzjáková -
Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.
Martin VACEK -
Stategie marketingového plánování v podniku s výrobou POSM
Lucie Nikodémová -
Příspěvek k návrhu marketingové stategie firmy Red Bull ČR s.r.o.
Alena Tučková -
Příspěvek k návrhu marketingové stategie finančního poradenství
Martin Sedlák -
Marketingová strategie vybrané obchodní firmy
Bich Ngoc To -
Tvorba mediální stategie
Yury Kupriyanov -
Tvorba mediální stategie
Andrea Kaščáková