Polina Jaščenko

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Tour-info

Marketing strategy of company Tour-Info
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá celkovou analýzou a vyhodnocením marketingové strategie cestovní agentury Tour-Info. Cílem je analyzovat marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků navrhnout nová řešení ke zlepšení postavení společnosti na trhu a zvýšení povědomí o společnosti.
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the overall analysis and evaluation of the travel agency Tour-Info. The aim is to analyze the company´s marketing activities and, based on the results, propose new solutions to improve the company´s market position and increase awareness of the company
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management