Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p. – Ing. Yvona Polachová
Ing. Yvona Polachová
Bakalářská práce
Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.
The analysis of VIP customer relationship management at Czech Post, state enterprise
Anotace:
Moje bakalářská práce má za cíl přiblížit systém řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty a zákazníky vůbec. Pojednává o organizačních změnách v obchodních odděleních, segmentaci zákazníků a obchodních zástupců u České pošty. Je v ní kladen velký důraz na udržování a prohlubování obchodních vztahů se zákazníky i na přímý osobní prodej, poukazuje na zdokonalování a důležitost systému CRM.Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is to explain the system of VIP CRM (customer relationship management) and also CRM generally at Czech Post. It deals with the organization changes in business departments, customer and sales representative segmentation at Czech Post. It stresses mainly the maintenance and the deepening of business relations with the customers but also personal direct sale, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polachová, Yvona. Analýza systému řízení vztahů s VIP zákazníky České pošty, s.p.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Návrh multiplatformního informačního systému pro obchodní zástupce
Tomáš Veselý -
Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce
Marek Nevřela -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Obchodní zastoupení se zaměřením na zánik tohoto závazku
Martin Pivoňka -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Obchodní zastoupení, zprostředkování
Kamila Hejkalová -
Potřeby zdravotnických pracovníků v intenzivní péči v oftalmologii s ohledem na obchodní komunikaci
Michal Pelc -
Obchodní zástupce Současný stav a perspektiva
Jiří ŠTIKA