Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku – Bc. Milan KOCÁB
Bc. Milan KOCÁB
Diplomová práce
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Comparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finland
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím in-store marketingu ve vybraných obchodních centrech v Česku a Finsku. Práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje úvod k marketingu a marketingové komunikaci, na kterou navazuje podkapitola o reklamě. V úvodu do in-store marketingu je možné nalézt typologii in-store reklam, jejich výhody, nevýhody a překážky, způsoby měření …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of in-store marketing in selected shopping centers in the Czech Republic and Finland. The work is divided into two parts, i.e., theoretical and practical. The theoretical part contains an introduction to marketing and marketing communication, which is followed by a subchapter on advertising. In the introduction to in-store marketing, it is possible to find the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCÁB, Milan. Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Přizpůsobení služeb vybraného obchodního centra potřebám zrakově postižených spotřebitelů.
Barbora Špirochová -
Možnosti ochrany veřejného prostoru obchodního centra Vaňkovka
Klára Kadlecová -
Projekt novostavby obchodního centra v rozsahu projektu pro provedení stavby
David Pekárek -
Studie vlivu areálu obchodního centra v území a jeho vliv na zajištění vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku
Kovář Kovář -
Logistické zabezpečení evakuace obchodního centra
Tomáš Kajkavac