Bc. Milan KOCÁB

Diplomová práce

Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku

Comparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finland
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím in-store marketingu ve vybraných obchodních centrech v Česku a Finsku. Práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje úvod k marketingu a marketingové komunikaci, na kterou navazuje podkapitola o reklamě. V úvodu do in-store marketingu je možné nalézt typologii in-store reklam, jejich výhody, nevýhody a překážky, způsoby měření …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of in-store marketing in selected shopping centers in the Czech Republic and Finland. The work is divided into two parts, i.e., theoretical and practical. The theoretical part contains an introduction to marketing and marketing communication, which is followed by a subchapter on advertising. In the introduction to in-store marketing, it is possible to find the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCÁB, Milan. Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/