Asertivita v práci strážníka městské policie – Bc. Lubomír BROZA
Bc. Lubomír BROZA
Bakalářská práce
Asertivita v práci strážníka městské policie
Assertivity in the work of metropolitan police officer
Anotace:
Bakalářská práce na téma Asertivita v práci strážníka městské policie pojednává o významu zdravého sebepozorování v činnosti strážníků. První část je zaměřena na teoretické definice asertivity, druhá je zaměřena na teoretické definice komunikace. Třetí část je věnována technikám asertivního chování, metodě aktivního sociálního učení a ukázkám řešení praktických situací, se kterými se strážníci městské …víceAbstract:
Bachelor diploma work on topic of Assertivity in the work of metropolitan police officer deals with the signification of reasonable self-examination at officers` work. The first part is focused on the theoretical definition of assertivity, the second part is focused on the theoretical definition of communication. The third section is devoted to the techniques of assertive behaviour, to the method of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2008
Identifikátor:
1009302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROZA, Lubomír. Asertivita v práci strážníka městské policie. Brno, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aktivní sociální učení ve SPOLU Olomouc, z. s.
Petr KOSEK -
Aktivní sociální učení na odborném učilišti
Danuše Prášilová -
Osoby s mentálním postižením a aktivní sociální učení
Jaromír Maštalíř -
Aktivní sociální učení jako součást primární prevence na školách
Hana DADUČOVÁ -
Aktivní sociální učení v třídním kolektivu a jeho možnosti v prevenci šikany
Barbora KUČEROVÁ -
Vliv kurzu Aktivního sociálního učení na rozvoj kompetencí osob s mentálním handicapem z pohledu klientů a jejich rodin.
Erika SYCHROVÁ -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL -
Asertivita a její uplatnění (modifikace) ve vztahu klient - inkasní společnost
Jitka SOVOVÁ