Vymezení marketingové strategie pet influencerů – Tereza PROVINSKÁ
Tereza PROVINSKÁ
Bakalářská práce
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Defining marketing strategy of pet influencers
Anotace:
Práce se zabývá vymezením marketingové strategie pet influencerů. Cílem práce byla analýza strategie marketingu sociálních sítí mazlíčků a návrh rozvoje této strategie s důrazem na zvýšení angažovanosti sledujících a zvýšení interakce s nimi. Pomocí řízeného rozhovoru s 5 populárními tvůrci byla provedena analýza jejich marketingové strategie a aktuálních fungujících trendů. Pomocí analýzy reálného …víceAbstract:
The work deals with the definition of the marketing strategy of pet influencers. The aim of the thesis was to analyze the marketing strategy of social networks for pets and to propose the development of this strategy with an emphasis on increasing follower engagement and interaction with them. Through structured interviews with 5 popular creators, an analysis of their marketing strategy and current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROVINSKÁ, Tereza. \textit{Vymezení marketingové strategie pet influencerů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7bn8mr/.
Jak správně citovat práci
PROVINSKÁ, Tereza. Vymezení marketingové strategie pet influencerů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz
Tien Truong VU -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil