Josef Pokorný
Bakalářská práce
Vliv reklamy na spotřebitele
Advertisement effect on consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na spotřebitele.V teoretické části jsou popsány charakteristiky marketingové komunikace, public relations, reklamy, psychologie spotřebitele a nekalosoutěžní reklamy.Praktická část je zaměřena na výzkum vztahu spotřebitelů k reklamě v médiích a míry vlivu nástrojů marketingu na respondenty. Dále zachycuje postoj respondentů k reklamní válce mezi automobilkami …víceAbstract:
The thesis is concerned with the advertisement effect on consumers, specifically unfair competition advertising and its impact on customers. The theoretical part conceptualizes the basic concepts as marketing communication, public relations, advertisement, consumer psychology and unfair competition advertising.The research part is based on survey on the consumers’ relation to media and the degree of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
2. 3. 2018
Švejdar, L.
2. 3. 2018
Švejdar, L.
2. 3. 2018