Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy – Ing. Marián Fejgl
Ing. Marián Fejgl
Diplomová práce
Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy
The marketing programs for sub-markets as a part of a trading company marketing plan
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování nově vzniklé obchodní společnosti působící výhradně na business-to-business trzích papírenského odvětví. Cílem práce je navrhnout základní principy marketingové strategie jednotlivých taktik marketingového mixu tak, aby respektovaly nejen specifika dílčích cílových trhů, ale i klíčové kompetence podniku. Účelem je předložení koncepčně pojatého …víceAbstract:
Diploma Thesis solves the issues of the marketing planning of a newly started trading company that operates exclusively in the intercompany market of the paper industry branch. The goal of this thesis is to provide basic principles of the marketing strategy individual tactics of the marketing mix, so that it respects not only the specifics of partial target markets, but also the key business competencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zveřejnit od: 6. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEJGL, Marián. \textit{Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7bv3h7/.
Jak správně citovat práci
Fejgl, Marián. Marketingové programy pro dílčí cílové trhy jako součást marketingového plánu obchodní firmy. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová